17/08

Em vaig despertar cap a les 10 del matí. L'Emma també ja estava mig desperta tot i que vam seguir al llit quasi fins les 11h. Ella havia d'anar al viver a preparar els 30 rosers que havia d'entregar aquell mateix dia. En principi em va dir que hi aniria cap a les 10,...

16/08

Em vaig despertar primer cap a les 8h i l’Emma no estava al llit. Em va venir l’olor d’espaguetis per lo que ja vaig saber que me’ls estava preparant per dinar jo, doncs ella en principi marxaria al viver cap a les 10h. Va venir i ja li vaig dir que ja sabia que...

15/08

Aquest dia ens vam despertar quasi a la mateixa hora i de fet força tard, quasi a les 11, doncs el dia anterior havíem anat a dormir a les 3 passades. A diferència d’altres dies, aquest si que recordava força el que havia somniat, i va ser un somni estrany, com si...

14/08

Em vaig despertar quasi a les 10 del matí després de dormir les quasi 8 hores de cada dia. Aquest dia l’Emma volia anar al viver tot i que no sabia a quina hora. Jo em vaig aixecar, em vaig prendre el cafè, vaig escriure el diari, vaig mirar correus i finances, que...

Arribada a Barcelona

Sortia l'últim vol que agafaria en aquest viatge, el 15e, i que ja em deixaria a Barcelona. Era la primera vegada que viatjava amb Norwegian i no tenia ni idea de com era el servei. Ja no em quedava menjar, així que esperava que tot i ser una low-cost, almenys un got...

Escala a l’aeroport de Fort Lauderdale

Ja havia començat el trajecte de tornada a casa finalitzant així el viatge mes llarg que havia fet fins aleshores, concretament estava en el 80e dia de viatge i encara en quedava un. Ja era 11 d'agost a les 6 del matí, havent avançat una hora al rellotge. El vol va...

Onzè dia a Perú: de camí a Lima

Jo com sempre em vaig despertar quasi el primer, pero en aquella ocasió hi havia la parella que havia arribat el dia anterior i que semblava que aquell dia tenien excursió perquè ells ja estaven desperts i ocupant el lavabo i la cuina. Així que vaig tornar al llit a...

Desè dia a Perú: Machu Picchu

Teníem previst marxar a ales 5 del matí per anar a comprar els bitllets de l'autobús que ens portaria des de Aguas Calientes al Machu Picchu. Segons totes les informacions era millor anar-hi a aquella hora per evitar cues quilomètriques. A aquella hora també n'hi...

Nove dia a Peru: de cami a Aguas Calientes

Em vaig despertat cap a les 6h per dutxar-me, prendre el cafè i escriure el diari. Tenia temps almenys fins les 8h que havíem quedat per anar a preguntar com estava el tema del transport a Ollanta. Aquell primer dia al Mila's House estava molt be ja que teniem tota...

error: Content is protected !!