Em vaig despertar quasi a les 13h després dhaver dormit poc menys de 6 hores. Entre la llum del Sol i la mitja ressaca no vaig poder dormir més, tot i que millor, perquè aquell dia hauria d’anar a dormir aviat per l’endemà ja marxar cap a Koh Samui.

Com cada matí em vaig dutxar, vaig prendre el cafè i vaig passar fotos del mòbil al PC perquè havia gravat tants vídeos a la Full Moon Party que el mòbil ja s’havia quedat sense memoria. De fet hauria gravat algun vídeo més però ja no vaig poder. De totes maneres vaig fer fotos i vídeos més que de sobra.

Cap a les 15h vaig anar al restaurant de l’hotel a esmorzar o dinar, depèn de com es miri, en qualsevol cas quasi que era un dinar, doncs tot i que ho venien com a esmorzar, el que vaig demanar va ser omlette on Toast, que són dues torrades amb mantega i una truita de dos ous amb verdures i formatge. Tot plegat 80 bats, uns 2,30€.

Cap a les 15:30h tornava a l’habitació i no sabria dir si em vaig adormir o no, jo vaig intentar que no però sem van fer les 17:30h molt ràpid per lo que diria que almenys 30 minuts si que vaig dormir.

Per la tarda m’havia de mirar el tema dels taxis per anar l’endemà al port de Koh phangan des d’on sortia el ferri que havia d’agafar per anar a la illa Samui. No sabia ben bé com anaven però la intenció era preguntar primer a l’agència on havia contractar el transport a la Full Moon Party, per ja coneix els, estar a 20 metres de la meva habitació i tenir uns preus raonables tot i la seva ubicació.

Em vaig prendre un altre cafè, em vaig tornar a dutxar i va començar a ploure. Entre això i que pensava que l’agència tancaria a les 21 o 22 hores, doncs hi vaig anar cap a les 20:10h i ja estava tancada. Així que a 12 hores de la sortida del ferri, no tenia ni idea de com arribaria fins al port. Caminant estava pràcticament descartat, doncs eren 10km arrossegant la maleta i hauria de sortir de l’hotel cap a les 7h. En qualsevol cas, vaig tornar a l’habitació perquè cada vegada plovia mes i ja aniria a l’agència l’endemà a primera hora. Havia d’arribar al moll entre les 10 i les 10:30h, per lo que pel matí encara tenia cert marge de maniobra.

Volia nar a comprar al 7eleven però no si plovia, doncs estava a mes de 10 minuts caminant i no volia treure l’impermable només per anar al 7eleven. Així que veient que no parava vaig anar al Big K del costat de l’hotel, que era caríssim i fins i tot crec que s’inventen els preus un cop estàs a caixa, perquè ni tan sols estan postats a les estanteries. Així que vaig comprar lo indispensable per sopar aquella nit i vaig tornar a l’habitació.

Per cert, que aquell dia pràcticament no es va veure el sol en tot el dia, i per tant, la posta de sol tampoc, per lo que arribava a l’últim dia a alguna platja de Tailàndia encarada a l’oest i no havia pogut veure cap posta de sol completa. Era desesperant.

Cap a les 21h vaig preparar la maleta, que degut a que no havia anat a la tintoreria no havia de guardar quasi res, i cap a les 22:30h vaig sopar. A l’hora que començava a sopar ja havia parat de ploure, per lo que si hagués esperat podria haver anat al 7eleven. En fi, per lo poc que vaig comprar tampoc valia massa la pena.

Volia anar a dormir aviat doncs l’endemà em volia despertar a les 6 del matí, tot i que ja notava que segurament em costaria mes del que pensava adormir-me. De fet era normal, doncs aquell dia m’havia despertat a les 13h.

Cap a les 12 de la nit vaig estirar-me però fins les 2 ben be no em vaig adormir, estona que vaig estar mirant La que se avecina, que ens últims dies m’estava tragant tota la temporada 11.

error: Content is protected !!